Det var ett tag sedan

Hej! Det var ett tag sedan jag kikade in här sist, men nu tror jag (och hoppas) att jag kommer vara lite mer aktiv. Mest för min egna skull då det är kul att titta tillbaka på gamla inlägg.
Jag hade en gång en blogg med en kompis där jag under denna tid precis fått reumatism och inte mådde särskilt bra pga alla mediciner, inte kunde träna m.m. Utan att säga till mig tog hon bort bloggen och en dag när jag ville gå tillbaka för att se den skillnad som skedde i mitt liv på ett år, fanns den inte där. Jag menar inte att hon inte skulle ta bort den, men om hon nu tänkte göra det så kunde hon i alla fall förvarnat mig så att jag kunde läsa igenom det som fanns skrivet och kopiera det som jag kände att jag ville ha kvar. Det gjorde mig såklart oerhört ledsen. Folk skriver jämt i sina bloggar att de vill ha kvar dem för att kunna se tillbaka på sitt egna liv, gissa hur mycket jag skulle vilja gå tillbaka till 2010-11!!!

Jaja, nog om det. Nu är den borta och kommer inte komma tillbaka...

Hoppas ni har haft ett grymt lov! Det har jag med 10 dagar i Österrike och 4 dagar på gympan med mina gymnaster. Ingen vila här inte! Skolan börjar imorgon och jag behöver minst en veckas lov till.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0