Gymnasiet

Hej, tänkte passa på att berätta att jag lever! Trevligt, eller det kanske ni rent av inte tycker? Vad vet jag. 
Gymnasiet har börjat och livet är faktiskt ganska bra nu, förutom världens sämsta sak: att min medicin fortfarande inte hjälper mycket... Kan inte springa/gå långt/spela fotboll osv. Mycket tråkigt, speciellt eftersom det är fotbollsturnering i skolan på onsdag vilket förövrigt ska bli riktigt roligt! 
 
För er som undrar så går jag på samhällsprogrammet på Johannes Hedberggymnasiet i Helsingborg. Är väldigt nöjd med mitt val då lärarna verkar vara superbra, maten god (har matkort) och alla elever är så himla snälla! Det enda negativa är typ schemat... Går 8-16 nästan varje dag, men slutar 11.15 på fredagar vilket är ganska skönt!
 
Nu ska jag snart käka, men see u later!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0