Tight schema

Hej, nu var det ett tag sedan jag tittade in här men det har såklart sina skäl.
Förra helgen var jag på ett läger med mina gymnaster på Tjörn och sedan har jag varit iväg en sväng till Danmark, spelat Eskilscupen med mitt fotbollslag, varit på Viken festen och nu har jag nyss påbörjat en veckas jobb på klubbens fotbollsskola. Dock är jag back on track nu! Fast denna veckan är det ju jobb och nästa vecka sticker jag på dans-resa till London... Och sen börjar ju skolan! Men jag klagar inte, det är bara roligt när dagarna är fyllda och man kan gå till sömns med en dag att vara stolt över. 

En annan sak som är ultra rolig är ju såklart att OS är igång! Fast mer än halva har redan passerats. Sportnörd som jag är sitter jag ganska ofta med iPaden (svtplay) i famnen och med ögonen skiftande mellan den och TV:n. Tyvärr tog ju gympa-OS slut idag efter att Alexandra Raisman tog hem fristående guldet för dryga en timme sedan. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0