Life's hard

HejHej!
Nu är fotbollsskolan över för detta året och det är ganska skönt, fast tror ändå att jag på något sätt kommer sakna mina småttingar.
Nu väntas vila tills på torsdag då jag drar till London. Det behövs kort sagt. På Eskilscupen drog jag på mig "ont-i-ryggen" och nu på fotbollsskolan har jag dragit på mig en förkylning. Som grädden på moset, pricken över i:et etc. får jag fortfarande inte ta min medicin och det känns i knäna och fötterna kan jag lova.
LOVELY. Fast jag ska inte gnälla, det finns dem som har det värre.

Men nu ska jag snart sova eftersom denna veckan har tagit på krafterna ordentligt. Det blir en lång morgon imorgon innan jag testar ryggen på en powerwalk.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0