CyklaCyklaCykla

Hej! 
Gårdagen blev en riktig cykel/tränings-dag då jag först cyklade till Höganäs och tränade mina gymnaster och sedan cyklade vidare till sportoutleten för att köpa nya träningsshorts (hittade inga). När jag var hemma käkade jag lite och vilade i ca. 1,5 h innan jag och pappa skulle cykla till Laröd för att äta glass. Väl framme i Laröd cyklade vi vidare in till Helsingborg och där bestämde vi oss för att cykla en riktigt lång runda. Det blev färd mot Väla, ut genom Ödåkra, vidare till Allerum och sedan Döshult sista biten. Totalt blev det nog 6 mil och det tog 1 h och 50 min. Någon timme efter att jag kommit hem hade jag fotbollsträning och hujedamig vad trött jag var! haha. 
 
Senare idag ska jag till Mölle med mina fina vänner, ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0