4 prov

Hej, nu sitter jag här igen och har nyss varit och dansat. Ska snart ta mig en dusch, men först lite styrka! 
 
Efter skolan så stack jag och Linn till Väla för att jag skulle inhandla ett par nya svarta byxor. Hade tänkt mig Dr. Denim men de var slut i min storlek så istället hittade jag ett par supersnygga och megasköna på Zara. 
Imorgon är det yoga med engelskaläraren (!) på hälsobanken, vilket ska bli väldigt kul. Något som dessvärre inte är lika kul är att det är skolfoto på torsdag och på tisdag ska vi ha fyra prov. Ja, du läste rätt: 4 jävla prov!!! Matte, naturkunskap, samhällskunskap och historia typ. Även lite svenska inblandat... Döda mig.
 
Nu är det styrketime!
Jag och min lillebror när vi var i Österrike i vintras/våras. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0