Hej

Idag har det varit fullt upp! Skola 8-16 då det först var hälsobanken på morgonen och yoga. Bussen "dog" (som busschauffören uttryckte det) mitt på motorvägen och vi kom en kvart sent. Annars har skoldagen varit ganska chill och vi fick tom sluta lite tidigare, vilket underlättade aningen för mig som hade fotbollsträning kl.17. 
 
Träningen gick för en gångs skull helt ok! När jag kom hem duschade jag snabbt innan jag stack till Ikea (notera att de stänger kl. 20 och jag var hemma från träningen kl.19!!!) för att äntligen inhandla en säng. Jag är mycket nöjd med köpet och kräver grym sömn inatt. 
 
Imorgon är det skolfoto... Vet fortfarande inte vad jag ska ha för kläder, hur jag ska le, hur håret ska var eller hur jag ska stå/sitta. Aja, skitsamma det är bara att acceptera hur man ser ut! Skratta åt det och sedan lämna det. 
En "snygg" bild från Instagram. Tagen efter svettig joggingrunda. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0