Krydd med plugg

Hej! 
Proven igår gick väl sådär, drömde inatt att jag fick A på historiaprovet haha. In my dreams. 
Som belöning efter gårdagen fick vi sovmorgon idag (egentligen var det inte för att vi hade 4 prov, utan för att lärarna var upptagna). Denna morgonen tyckte svenskaläraren var ett bra tillfälle att ge oss en inlämning som ska vara inne senast kl.12 idag. Fast jag gjorde den igårkväll så jag har bara religionprov att träna till nu...
Välkommen till gymnasiet!!! 
 
Får väl ta tag i religionen nu, ses när jag har tid (vilket inte är ofta nuförtiden)!
Trött och så, men nyduschad iaf. 


Kommentarer
emmawagenius

sv: Tack så mycket!! :)


Har dansat alla möjliga stilar, mest jazz och street :)
kram

2012-09-30 @ 13:53:46
URL: http://modeflickan.se/emmawagenius


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0