Träningskläder

Jag gjorde för inte så länge ett inlägg om kläder till hösten. Kom sedan på att jag har aningen bättre koll på träningskläder än vanliga kläder, så därför tänkte jag visa er vad jag helst vill träna i (året om egentligen). 
 
Kan börja med att tala om att jag har en förkärlek till Nike. De har bra grejer och helt okej priser! 
Yogamattan och pilatesbollen använder jag typ varje dag, eftersom de är enkla att använda och superbra! På mattan kör jag övningar där jag för det mesta endast använder kroppen, vissa övningar tar jag hjälp av bollen för att försvåra. Tror jag ska göra ett inlägg (med bilder) på vad för övningar jag gör. 
 
Skorna, Nike dual fusion, har jag redan och älskar dem! De var billiga och dämpar mjukt i löpsteget. Eftersom mina fötter fortfarande växer så vill jag inte lägga mer än 1000 kr på ett par skor som jag ska ha i knappt ett år, därför var dessa perfekta! 
 
Jackans färg tycker jag är kanon! Det är ju på vintern som man använder den och då är det ju mörkt ute redan  vid kl.17 och istället för att använda värsta fula reflexvästen så kan man ha en snygg jacka! FÖÖÖÖÖR det är jätteviktigt att man syns när man är ute och joggar bl.a. för att man själv lyssnar på musik och inte hör trafiken. 
 
De halvlånga byxorna är cykelbyxor och jag vill ha halvlånga för det är helt enkelt väldigt mycket skönare än vad långa och korta är! På vintern måste man givetvis ha längre, men jag cyklar inte på vintern pga. vädret (halt, snö, is, blåst osv). 
 
Övriga saker på kollaget kan ni nog själva räkna ut varför de är där! 
Hoppas ni får en awesome lördag! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0